مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 11:352019-01-23سياسي

اجلاس بین المللی «مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام» در بندرعباس برگزار می شود


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری اجلاس بین المللی «مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام» در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس خبر داد.

- اجلاس بین المللی مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام در بندرعباس برگزار می شود مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری اجلاس بین المللی مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام احمد پهلوانی از برگزاری اجلاس بین المللی مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس خبر داد.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان تصریح کرد: این اجلاس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای طرح اخوت مساجد جهان اسلام پنج شنبه (4 بهمن ماه) با حضور نمایندگانی از 20 کشور جهان برگزار می شود.

وی افزود: مساجد در طول تاریخ اسلام، همواره به عنوان عامل وحدت جامعه، نقش آفرین بوده اند.

در قرن اخیر نیز پایه و پایگاه انقلاب اسلامی، مسجد بوده است و با توجه به این که در اجلاس بین المللی مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنّت در کنار هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس بین المللی «مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام» در بندرعباس برگزار می شود

اجلاس بین المللی «مسجد؛ پایگاه اخوت جهان اسلام» در بندرعباس برگزار می شود