مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 02:262019-01-22سياسي

صالحی: رهبری اجازه نمی دادند صنعت هسته ای با برجام متوقف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی هسته ای ، سه شنبه شب در برنامه رو در رو از شبکه چهار سیما با محور چهل سالگی و شکوه هسته ای بیان کرد : - رییس سازمان انرژی هسته ای در یک برنامه تلویزیونی در مورد تاثیر برجام بر صنعت هسته ای گفت: مقام معظم رهبری اجازه نمی دادند که صنعت هسته ای با برجام متوقف شود و همچنان اکتشاف و استخراج ما با قدرت پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی هسته ای ، سه شنبه شب در برنامه رو در رو از شبکه چهار سیما با محور چهل سالگی و شکوه هسته ای بیان کرد : علم صنعت هسته ای را پس از 30 سال مهار کردیم .

وی تصریح کرد: با تراکم تجارب و قوانین، سیالات و فیزیک و دینامیک را در قالب نرم افزار درآوردیم و نرم افزار را راستی آزمایی کردیم.

رییس سازمان انرژی هسته ای ادامه داد: امروز می توانیم هر سفارشی را در دانش هسته ای انجام دهیم و به علم هسته ای دست یافتیم و در بسیاری از عرصه ها امکان طراحی و تولید تجهیزات هسته ای داریم.

صالحی یادآور شد: تحقیق و توسعه در صنعت هسته ای مستمر بوده و امروز به علم هسته ای دست یافتیم و جوانان و دانشمندان هسته ای می توانند سوخت هسته ای را با محاسبات فراوان مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: رهبری اجازه نمی دادند صنعت هسته ای با برجام متوقف شود

صالحی: رهبری اجازه نمی دادند صنعت هسته ای با برجام متوقف شود