مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 01:252019-01-22سياسي

یک سالِ ثوری در بوکس!


حسین ثوری در طول یک سالی که هدایت فدراسیون بوکس را بر عهده دارد اقدامات قابل توجهی را انجام داده ولی با این وجود نباید تنها نقاط مثبت خود را ببیند و بهتر است در کم کردن نقاط ضعف خود نیز تلاش بیشتری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون بوکس از معدود فدراسیون هایی است که پس از انقلاب اسلامی تنها یک رییس را روی صندلی ریاست خود دیده بود و حالا پس از چند دهه حسین ثوری رییس جوان این فدراسیون یک سالی است که سکان هدایت این فدراسیون پر حاشیه را بر عهده گرفته است.

ثوری قول های زیادی را در زمان انتخابات فدراسیون بوکس به اهالی مجمع داد که به نظر می رسد در انجام آن ها تا حدودی موفق بوده ولی با توجه به حواشی که همچنان در اطراف این فدراسیون وجود دارد، باید در انجام امور خود دقت نظر بیشتری را به خرج دهد.

با توجه به پیگیری برنامه های حسین ثوری در دومین سال ریاستش، نگاه کلی را به عملکرد یک ساله رییس جوان فدراسیون بوکس داشته ایم که در ادامه این گزارش به آن ها اشاره شده است.

*بهبود برگزاری اردوهای تیم ملی یکی از اصلی ترین مسائل و مشکلاتی که در یکی دو سال آخر دوران ریاست حاج احمد ناطق نوری گریبان گیر تیم ملی بوکس بود، عدم وجود نظم خاص در نحوه برگزاری اردوهای بوکسورهای ملی پوش بود؛ مسئله ای که بارها انتقاد ملی پوشان را در بر داشت و تا زمان استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سالِ ثوری در بوکس!

یک سالِ ثوری در بوکس!