مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 00:102019-01-22ورزشي

بانوی طلایی کشتی ایران: بلاتکلیفیم!


ملی پوش کشتی کلاسیک بانوان از وضعیت خود بعد از مسابقات بین المللی لبنان گلایه کرد و گفت چشم انتظار و گوش به زنگ هستیم تا خبری از اردوی تیم ملی بدهند، - اما خبری نیست و در بلاتکلیفی به سر می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شروع فعالیت کشتی کلاسیک بانوان فدراسیون این رشته چندین مسابقه مختلف برای آماده سازی دختران کشتی گیر در نظر گرفتند.

از جمله این مسابقات می توان به مسابقات قهرمان کشوری، مسابقات عمومی کشتی کلاسیک، انتخابی تیم ملی و لیگ کشتی کلاسیک بانوان اشاره کرد، اما یکی از مهمترین برنامه هایی که فدراسیون کشتی به دنبال اجرا کردن آن بود شرکت در مسابقات بین المللی کشتی لبنان و مسابقات جهانی این رشته بود در نتیجه تیم ایران راهی لبنان شد و توانست با کسب دو مدال طلا و دو برنز مقام قهرمانی را به دست بیاورد.

پس از این مسابقات جامعه کشتی بانوان چشم انتظار برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی این رشته بودند که کنار رفتن رسول خادم از ریاست این فدراسیون و موج استعفاهایی که پس از او در فدراسیون به راه افتاد باعث شد تا علاوه بر لغو اعزام تیم، وضعیت کشتی بانوان هم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

معصومه خانلر که در مسابقات بین المللی لبنان موفق به کسب مدال طلا شد در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: بعد از لبنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی طلایی کشتی ایران: بلاتکلیفیم!

بانوی طلایی کشتی ایران: بلاتکلیفیم!