مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 22:262019-01-22بين الملل

همانند طرح ترامپ در ساخت دیوار مرزی، ما نیز حق عدم پذیرش اسراییلی ها را داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر مالزی روز سه شنبه ضمن دفاع مجدد از عدم صدور مجوز ورود به شناگران صهیونیست برای شرکت در مسابقات جهانی شنای معلولان، - نخست وزیر مالزی بار دیگر ضمن دفاع از تصمیم خود مبنی بر عدم اجازه ورود به اتباع رژیم صهیونیستی، این ایده را با طرح ساخت دیوار مرزی آمریکا-مکزیک قیاس کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر مالزی روز سه شنبه ضمن دفاع مجدد از عدم صدور مجوز ورود به شناگران صهیونیست برای شرکت در مسابقات جهانی شنای معلولان، این اقدام را با طرح دونالد ترامپ برای ساخت دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک مقایسه کرد.

به نوشته وبگاه آی-24 ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در نشست خبری در وین، پایتخت اتریش گفت: هر کشوری حق پذیرش یا عدم پذیرش هر کسی را دارد.

شما می توانید در آمریکا شاهد باشید که آن ها در حال برافراشتن دیوار بلندی برای ممانعت از ورود مهاجران مکزیکی به آمریکا هستند.

ماهاتیر محمد ادامه داد: ما نیز ایده ای مشابه داریم و می خواهیم افرادی را که نامطلوب هستند به کشور راه ندهیم.

نخست وزیر مالزی در ادامه ضمن جنایتکار خواندن رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: اگر مردم اسراییل خواهان شرکت در رقابت ورزشی هستند، می توانند به کشور دیگری بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همانند طرح ترامپ در ساخت دیوار مرزی، ما نیز حق عدم پذیرش اسراییلی ها را داریم

همانند طرح ترامپ در ساخت دیوار مرزی، ما نیز حق عدم پذیرش اسراییلی ها را داریم