مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 بهمن 1397 ساعت 16:362019-01-22حوادث

5 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت پیدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مسعود مصدق فرمانده یگان امداد اظهار کرد: با کنترل تردد خودرو های عبوری محور های مواصلاتی به شهر تهران، - فرمانده یگان امداد از کشف کالای قاچاق در 4 دستگاه خودروی اتوبوس و سواری به ارزش 5 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مسعود مصدق فرمانده یگان امداد اظهار کرد: با کنترل تردد خودرو های عبوری محور های مواصلاتی به شهر تهران، ماموران قرارگاه جنوب و غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند 4 دستگاه خودروی سواری و اتوبوس مسافربری، حمل بار کالای قاچاق را در محور های مواصلاتی به شهر تهران شناسایی و توقیف کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو ها، گفت: در بازرسی انجام شده: 22 حلقه لاستیک، 3 دستگاه لباسشویی، یک دستگاه کولر گازی، 2 دستگاه یخچال، یک دستگاه تلویزیون، 144 هزار عدد سیگار، یک هزار و 410 ثوب روسری، 6 ترانس برقی و .

که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

فرمانده یگان امداد پایتخت با اشاره به اعتراف متهمان مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالا ها را 5 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت پیدا شد

5 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت پیدا شد