مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 13:202019-01-21بين الملل

«کریستین بیل»: دیگر نمی توانم با جانم بازی کنم


«کریستین بیل» پس از چندین بار کاهش و افزایش وزن برای بازی در فیلم های هالیوودی اعلام کرد که دیگر نمی تواند به این کار ادامه دهد و مرگ را در مقابل خود می بیند.

- کریستین بیل پس از چندین بار کاهش و افزایش وزن برای بازی در فیلم های هالیوودی اعلام کرد که دیگر نمی تواند به این کار ادامه دهد و مرگ را در مقابل خود می بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریستین بیل 44 ساله که اخیرا برای بازی در فیلم معاون در نقش دیک چنی معاون سابق رییس جمهور آمریکا، افزایش وزن قابل توجهی را تحمل کرده است در گفتگو با مجله فرهنگی ساندی تایمز گفت که واقعا دیگر نمی تواند به فرآیند بالا و پایین بردن وزنش برای بازی در فیلم های هالیوودی ادامه دهد چرا که مرگ را در مقابل خود می بیند.

تغییر ظاهر کریستین بیل در فیلم معاون که تاکنون جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورده بسیار چمشگیر بوده است که البته برخی از این تغییر چهره نیز با استفاده از تکنیک های چهره پردازی و به کمک پروتزها انجام شده است.

کریستین بیل در فیلم معاون بیل پیش از این نیز برای بازی در فیلم چرخکار در سال 2004، 30 کیلو وزن خود را کاهش داد، به گونه ای که به گفته نزدیکانش تپش قلب او از زیر پوستش مشخص بود و سال بعد از آن برای بازی در فیلم بتمن 50 کیلو وزن خود را در طول پنج ماه افزایش داد، کاری که به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کریستین بیل»: دیگر نمی توانم با جانم بازی کنم

«کریستین بیل»: دیگر نمی توانم با جانم بازی کنم