مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 بهمن 1397 ساعت 10:002019-01-21اقتصادي

جابجایی صنوف ترافیک زا و آلاینده ایلام در پیچ و خم اداری


استاندار ایلام خواستار رفع مشکلات انتقال صنایع مزاحم، مطب پزشکان، میدان میوه و تره بار، نمایشگاه های خودرو به خارج از مرکز شهر شد.

- جابجایی صنوف ترافیک زا و آلاینده ایلام در پیچ و خم اداری استاندار ایلام خواستار رفع مشکلات انتقال صنایع مزاحم، مطب پزشکان، میدان میوه و تره بار، نمایشگاه های خودرو به خارج از مرکز شهر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: بیش از یک سال است بحث انتقال صنوف آلاینده، مطب پزشکان، نمایشگاه های خودرو ومیدان میوه وتره بار صورت گرفته و باید تاکنون نسبت به انتقال این اصناف به خارج شهر اقدامی صورت می گرفت ولی به دلیل بروکراسی اداری این امر انجام نشده است و این امر مایه تأسف است.

وی با بیان اینکه این روش فعالیت و کار هیچ سازگاری با توسعه ندارد و باعث عدم روشن شدن آینده استان است، تصریح کرد: اگر تصمیمی گرفته می شود همه باید تلاش کنیم که ظرف مدت کوتاهی عملیاتی شود، این نوع فعالیت هاست که باعث رونق کسب و کار در استان می شود.

نماینده عالی دولت در استان تأکید کرد: این مسئله باید ظرف دو هفته تعیین تکلیف شود و مقدمات لازم برای کلنگ زنی این مجتمع ها فراهم شود.

وی در خصوص کنترل قیمت گوشت و مرغ خاطر نشان کرد: ما برای پایین آوردن قیمت، نهاده های دامی را با قیمت دولتی در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی صنوف ترافیک زا و آلاینده ایلام در پیچ و خم اداری

جابجایی صنوف ترافیک زا و آلاینده ایلام در پیچ و خم اداری