مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 دی 1397 ساعت 13:052019-01-20سياسي

بانک ها باید نگاه خود را به روستاها عوض کنند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: دهه پیش رو دهه روستاها است و بازگشت به روستاها را خواهیم داشت و در بازدیدهایی که دیده ام بازگشت به روستاها به سرعت در حال انجام است چراکه بحث گردشگری در برخی روستاها در حال انجام است و موجب می شود .

- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: دهه پیش رو دهه روستاها است و بازگشت به روستاها را خواهیم داشت و در بازدیدهایی که دیده ام بازگشت به روستاها به سرعت در حال انجام است چراکه بحث گردشگری در برخی روستاها در حال انجام است و موجب می شود تا افراد به روستاها بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سعید انصاری در نشست مشترک شورای استان با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: هیچ چیز بهتر از شفافیت نیست آنالیز کردن کارها و شفافیت موجب پیشبرد اهداف می شود.

از موقعی که مسئولیت مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در استانداری قبول کردم با توجه به تجربه در سه دهه متوجه شدم هیچ مدیری و کارشناس و کارمندی کارش شاخص نمی شود مگر اینکه کار ویژه انجام دهد کارهای روزمره که باید انجام شود نیازمند کارهای جدید هستیم ما باید به سوی همفکری با یکدیگر حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها باید نگاه خود را به روستاها عوض کنند

بانک ها باید نگاه خود را به روستاها عوض کنند