مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 20:462019-01-19سياسي

مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 30 بهمن تمدید شد


رییس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با توجه به استقبال زوج های جوان و تعداد بالای ثبت نام کنندگان، ثبت نام دوره بیست و دوم طرح ملی همسفر تا بهشت تا 30 بهمن ماه تمدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، حجت الاسلام محمدمهدی صالحی گفت: بنا به اعلام رسمی سامانه ازدواج دانشجویی مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، پایان دی ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال بالای زوج های دانشجو مهلت ثبت نام تا 30 بهمن ماه تمدید می شود.

رییس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با عنوان اینکه امسال نسبت به سال های گذشته دو ماه زودتر ثبت نام را آغاز و اعزام ها را شروع کردیم، افزود: این مسئله باعث شد تا بتوانیم خارج از زمان های ازدحام زائر در مشهد همچون رجب و شعبان، اعزام ها را ساماندهی کنیم و بتوانیم ضمن کاهش هزینه رزرو هتل ها، از بهترین هتل ها برای پذیرایی از دانشجویان بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در دانشگاه هایی که زمینه آموزش مجازی فراهم است سعی می کنیم تا بخشی از آموزش ها به صورت اختیاری و در قالب شبکه های مجازی به زوجین ارائه شود و ادامه آن نیز هم زمان با سفر به مشهد مقدس و در قالب مجموعه ای از کارگاه های آموزشی، برنامه های معنوی و ارائه مهارت های زندگی با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 30 بهمن تمدید شد

مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 30 بهمن تمدید شد