مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 19:362019-01-19اجتماعي

اتمام ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98+تصاویر


معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه گفت: عملیات ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب(س) در دمشق تا تابستان سال آینده به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدجواد هاشمی فشارکی معاون مهندسی ستاد بازسازی عتبات سوریه در جلسه کنترل پروژه مضیف حرم حضرت زینب (س) گفت: به رغم مشکلات و نارسایی های ناشی از جنگ در سوریه؛ با عنایت ائمه اطهار (ع) و همت خیرین و عوامل اجرایی، پروژه ساخت مضیف(مهمانسرا) حرم مطهر حضرت زینب (س) با سرعت و دقت در حال اجرا است.

    وی ادامه داد: عمده مصالح و لوازم ساختمانی مورد نیاز؛ تأمین و در محل ساختمان مضیف نگهداری می شود و همزمان چند گروه کاری اعزامی از استان خوزستان به صورت تبرعی در حال فعالیت هستند تا إن شاء الله بر اساس برنامه زمانبندی شده حداکثر تا اول تیرماه سال 98 کار ساخت مهمانسرای حرم به اتمام برسد.

    در این جلسه حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به اینکه این استان مسئولیت اجرای طرح های بازسازی در حرم های مطهر سوریه را بر عهده دارد، بیان داشت: مردم خوزستان در سال های اخیر حمایت های بی دریغی در زمینه بازسازی و زدودن غبار غربت از حرم مطهر حضرت زینب (س) داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98+تصاویر

اتمام ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) تا تابستان 98+تصاویر