مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 15:102019-01-19سياسي

«حبس امکانات» آفت برخی دستگاه های اجرایی است


استاندار سمنان «حبس امکانات» را آفت برخی دستگاه های اجرایی دانست و گفت: بخشی نگری و فعالیت های غیر هم افزا باید کنار گذاشته شوند و دستگاه ها در کنار هم قرار گیرند و از امکانات در راستای خدمت رسانی به مردم و نه حبس امکانات استفاده شود.

- استاندار سمنان حبس امکانات را آفت برخی دستگاه های اجرایی دانست و گفت: بخشی نگری و فعالیت های غیر هم افزا باید کنار گذاشته شوند و دستگاه ها در کنار هم قرار گیرند و از امکانات در راستای خدمت رسانی به مردم و نه حبس امکانات استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا آشناگر در جلسه شورای مهارت آموزی استان سمنان افزود: دستگاه های اجرایی باید برای خدمت رسانی به مردم با بسیج امکانات در کنار هم قرار بگیرند و این که هر دستگاهی برای خود دست به اقداماتی بزند و امکاناتی را به صورت انحصاری و نه عمومی، برای مخاطبان محدود خود اختصاص دهد، پذیرفته نیست.

وی گفت: مجموعه اقداماتی که در اداره کل فنی و حرفه ای انجام شده است کار خوبی است اما سهم دستگاه های اجرایی در آموزش باید به وضوح، مشخص شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اتمام سند اشتغال تا پایان امسال گفت: تمرکز صرف بر آموزش، کافی نیست و باید به جذب آموزش دیدگان پس از پایان دوره ها هم چنین رهگیری آن ها توجه شود و دستگاه ها نیز باید به شکل جدی در این امر مشارکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حبس امکانات» آفت برخی دستگاه های اجرایی است

«حبس امکانات» آفت برخی دستگاه های اجرایی است