مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 13:212019-01-19اجتماعي

خشکی تالاب جازموریان منشأ 25 درصد گرد و غبارهای داخلی کشور


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: خشکی تالاب جازموریان منشأ 25 درصد گرد و غبار داخلی کشور را تشکیل می دهد که جنوب و شرق استان متاثر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مرجان شاکری صبح امروز در نشست خبری 29 دی روز هوای پاک با اشاره به اینکه دو ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر کرمان مستقر است که بر اساس آنها تعداد روزهای پاک و آلوده شهر اعلام می شود، اظهار داشت: بر اساس آمار تا پایان آذرماه هوای شهر کرمان سه روز از مرز خطر گذشته و دو روز کاملا هوای پاک داشته ایم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان به تدوین سند ریزگرد استان کرمان توسط واحد فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد و افزود: کرمان سومین استانی بود که این سند را تدوین کرد و مورد تصویب کشوری قرار گرفت که برای بهبود شرایط می توانیم از آن استفاده ببریم.

شاکری با بیان اینکه ریزگردهای منطقه شرق استان کرمان دلایل مختلفی از جمله بادهای 120 روزه سیستان، خشکی تالاب جازموریان و .

را دارد، عنوان کرد: خشکی تالاب جازموریان منشا 25 درصد گرد و غبار داخلی کشور را تشکیل می دهد که جنوب و شرق استان متاثر می کنند.

وی با بیان اینکه مالچ پاشی در حوزه محیط زیست صورت نمی گیرد و منابع طبیعی متولی آن است، خاطرنشان کرد: ایستگاه هایی برای سنجش و پایش آلایندگی هوا در شهرستان های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکی تالاب جازموریان منشأ 25 درصد گرد و غبارهای داخلی کشور

خشکی تالاب جازموریان منشأ 25 درصد گرد و غبارهای داخلی کشور