مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 18:562019-01-17سياسي

توسل عبدالله مومنی به ادعای کذب جای تعجب دارد/ لغو سفر مکه به دلیل حوادث تیر78


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی مناظره علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سید مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات پیرامون وقایع سال 78 و فتنه 88، - عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سال 78 گفت: آقای مومنی دکتر زاکانی را به دروغگویی متهم کرده است در حالی که دروغگوی واقعی خود ایشان است، چون زاکانی اصلاً در سفر عمره دانشجویی تیرماه 78 حضور نداشت و صد ها هزار نفر سخنرانی او در مراسم 23 تیر را شنیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی مناظره علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سید مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات پیرامون وقایع سال 78 و فتنه 88، عبدالله مومنی از اعضای دفتر تحکیم وحدت در سال 78 با انتشار توییتی و در واکنش به این مناظره، مدعی شد: جدای از دروغ پردازیها، خود مطلق پنداریهای واتهام پراکنی های آقای زاکانی اما یک دروغ شاخدار درسخنانش بود که مربوط به روز23تیر 1378بود.

آقای زاکانی گفت که درروز23تیر1378سخنران دانشجویی تجمع بودند، درحالیکه روز23تیر با ایشان در اردوی دانشجویی مدینه و مکه بودیم.

در همین خصوص سید نظام الدین موسوی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سال 78، در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس با خلاف واقع دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل عبدالله مومنی به ادعای کذب جای تعجب دارد/ لغو سفر مکه به دلیل حوادث تیر78

توسل عبدالله مومنی به ادعای کذب جای تعجب دارد/ لغو سفر مکه به دلیل حوادث تیر78