مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 11:312019-01-16پزشكي

بیش از 550 گردشگر سلامت از خدمات درمانی علوم پزشکی زاهدان بهره مند شدند


یه گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم میری علی آباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با بیان اینکه در یکسال گذشته بیش از 550 نفر از گردشگران سلامت از خدمات تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بهره مند شده اند، - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در یکسال گذشته بیش از 550 نفر از گردشگران سلامت از خدمات تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بهره مند شده اند.

یه گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم میری علی آباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با بیان اینکه در یکسال گذشته بیش از 550 نفر از گردشگران سلامت از خدمات تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بهره مند شده اند، گفت: 70 درصد از گردشگران سلامت را اتباع کشور افغانستان تشکیل داده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کارگاه منطقه ای توسعه گردشگری با اشاره به این مطلب که گردشگر سلامت تعریف خاصی دارد گفت: این افراد کسانی هستند که کشور خود را به قصد دریافت خدمات درمانی ترک کرده اند و هزینه خدمات را پرداخت می نمایند.

وی افزود؛ تعداد زیادی از اتباع خارجی که به بیش از یکسال اخیر در کشور ما سکونت دارند و یا در جریان قاچاق انسان دچار سانحه شده اند نیز خدمات درماین را در بیمارستان ها تابعه دانشگاه دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 550 گردشگر سلامت از خدمات درمانی علوم پزشکی زاهدان بهره مند شدند

بیش از 550 گردشگر سلامت از خدمات درمانی علوم پزشکی زاهدان بهره مند شدند