مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 14:402019-01-15بين الملل

درخواست سازمان ملل برای افزایش کمک به مصر برای حمایت از پناهجویان


هماهنگ کننده امور بشردوستانه و رییس آژانس آوارگان سازمان ملل خواهان ارائه کمک های بیشتر به مصر به عنوان یکی از کشورهای میزبان پناهجویان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط نوشت: فیلیپو گراندی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در سفرش به قاهره با عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر و تعداد دیگری از مسؤولان این کشور دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: جامعه جهانی تنها زمانی مصر را به عنوان یکی از کشورهای میزبان پناهجویان به رسمیت شناخت که متوجه مشکل عبور مهاجران غیرقانونی به ویژه آفریقایی ها به اروپا از طریق دریای مدیترانه شد.

گراندی گفت: کمک های بین المللی که برای حمایت از پناهجویان به مصر ارائه می شود کافی نیست و با کمک هایی که سایر کشورها دریافت می کنند قابل مقایسه نیست.

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل اواخر دسامبر اجرای برنامه کمک به 151 هزار و 130 آواره در مصر برای فصل زمستان را آغاز کرد.

18 درصد این آوارگان کودک هستند.

گراندی مصر را شریک مهمی برای کمیساریای پناهندگان دانست و گفت: نام 250 هزار آواره به صورت رسمی در دفتر کمیساریای سازمان ملل در مصر برای دریافت کمک ثبت شده است درحالی که آمار مقامات مصری نشان می دهد که این کشور میزبان پنج میلیون آواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان ملل برای افزایش کمک به مصر برای حمایت از پناهجویان

درخواست سازمان ملل برای افزایش کمک به مصر برای حمایت از پناهجویان