مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 13:302019-01-15دانش

ضعف نظارتی دانشگاه آزاد بر پیمانکار اتوبوس محرز شد


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شواری اسلامی با تاکید بر این که براساس گزارش ارسال شده به این کمیسیون ضعف نظارتی دانشگاه آزاد بر پیمانکار اتوبوس سانحه محرز گفت: - منتظر بررسی های قوه قضاییه در خصوص سانحه اخیر دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد هستیم اما به طور کلی ضعف نظارتی دانشگاه آزاد در این زمینه محرز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عارف در حاشیه گردهم آیی دانش آموختگان علمی کاربردی استان تهران که امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، با تاکید بر این که مجلس از رشته های مهارتی و دانشگاه علمی کاربردی حمایت خواهد کرد، افزود: ایجاد ردیف یکی از معضلات و مشکلات بودجه است چرا که یکی از مشکلات دولت و مجلس کاهش ردیف بوده است اما نمی توانیم قول بدهیم ردیف خاصی در بودجه برای دانشگاه علمی کاربردی در نظر بگیریم.

اما می توانیم در کمیسیون های تلفیق و آموزش مجلس درخواستهای این دانشگاه را مورد بررسی قرار دهیم تا حدالامکان پاسخ مثبت به این درخواست ها داده شود.

وی به بررسی های مجلس درباره حادثه دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: ما هیاتی در خصوص بررسی سانحه اتوبوس دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تعیین کردیم تا بررسی های خود را در این زمینه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف نظارتی دانشگاه آزاد بر پیمانکار اتوبوس محرز شد

ضعف نظارتی دانشگاه آزاد بر پیمانکار اتوبوس محرز شد