مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 11:252019-01-15اقتصادي

آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش نیز می شود؟


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به نشست روز گذشته نمایندگان دستگاه های مختلف در این کمیسیون برای بررسی نحوه قیمت گذاری خودرو گفت که قرار شد ظرف 10 روز نظر دستگاه های مختلف نظارتی در این باره مطرح شود که آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش شده .

- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به نشست روز گذشته نمایندگان دستگاه های مختلف در این کمیسیون برای بررسی نحوه قیمت گذاری خودرو گفت که قرار شد ظرف 10 روز نظر دستگاه های مختلف نظارتی در این باره مطرح شود که آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش شده می شود یا خیر؟ یعنی عطف به ماسبق می شود یا نه.

بهرام پارسایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو تصمیمات قبلی که در جلسه با حضور وزیر صنعت، معاون حقوقی رییس جمهور، رییس سازمان تعزیرات، رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان بازرسی و شورای عالی رقابت گرفته شده بود روز گذشته جلسه ای در این باره در کمیسیون اصل 90 تشکیل شد تا در مورد افزایش قیمت خودرو و شمول آن بحث هایی صورت گیرد.

وی افزود: آنچه در این جلسه به بحث گذاشته شد این بود که آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش شده و خودروهایی که تحویل آنها از شهریور سال جاری بوده می شود یا نه؟ در این باره مدیرعامل دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا نظرات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش نیز می شود؟

آیا افزایش قیمت خودرو شامل خودروهای پیش فروش نیز می شود؟