مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 16:552019-01-14فرهنگي

پرفروش ترین کتاب های کل دوران که کتاب خوان های بیشتری را به خود جذب کرده اند


کتابخوانی و مطالعه اگرچه امروز در ایران تا حد زیادی کمرنگ شده اما ایرانیان از زمان های بسیار دور ید طولایی در کتابخوانی بخصوص شاهنامه خوانی و مطالعه اشعار مولانا، -  دیوان حافظ شیرازی، سعدی و کتاب های عرفانی همچون تذکره الاولیا و الهی نامه داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرشین استار، علاقه به ادب در خون ما ایرانی ها سرشته شده و اثر آن را امروزه نیز در قیل و قال زندگی روزمره به وضوح می توان دید، آن جا که در دوراهی های زندگی و توام با باور عمیق دینی و استعانت از پروردگار، با گرفتن فال حافظ سعی می کنیم به یقین قلبی برای تصمیم گیری درست برسیم.

شکی نیست این چنین کتاب هایی در فهرست محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب های تاریخ ایران جایگاه ویژه ای دارند اما اگر مشتاق هستید با سلیقه جهانی در انتخاب کتاب آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی پرفروش ترین کتاب های کل دوران که کتاب خوان های بیشتری را به خود جذب کرده اند، بپردازیم.

نکته: کتاب های مذهبی و سیاسی که جزو پرفروش ترین کتاب ها می باشند در این مقاله ذکر نشده و با نگاهی اجمالی به لیست متوجه می شوید که کتاب های رمان در صدر پرفروش ترین ها قرار دارند! .

1 داستان دو شهر تعداد فروش: 200 میلیون نسخه نویسنده: چارلز دیکنز سال انتشار: 1859 این رمان که داستان آن قبل از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش ترین کتاب های کل دوران که کتاب خوان های بیشتری را به خود جذب کرده اند

پرفروش ترین کتاب های کل دوران که کتاب خوان های بیشتری را به خود جذب کرده اند