مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 16:212019-01-14ورزشي

بنیاد مستضعفان: واگذاری باشگاه ایرانیان دبی به بنیاد طبق مصوبه هیات وزیران بود


هیات وزیران در جلسه 16 تیر 64 در مصوبه ای مقرر کرد، به استناد قانون اصلاح قانون واگذاری اراضی و ابنیه دولتی به موسسات خیریه و درمانی، باشگاه و مجتمع ورزشی ایرانیان در دبی، - بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان در پاسخ به برخی شایعات و فضاسازی های منتشر شده در فضای مجازی درباره باشگاه ایرانیان دبی، ضمن اشاره به  سابقه تاریخی این باشگاه به شبهات طرح شده پاسخ داد.

هیات وزیران در جلسه 16 تیر ماه 1364 طی مصوبه ای مقرر کرد، به استناد قانون اصلاح قانون واگذاری اراضی و ابنیه دولتی به موسسات خیریه و درمانی مصوب اسفند 1351، ساختمان و تاسیسات باشگاه و مجتمع تفریحی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در دبی، از وزارت کار و امور اجتماعی منفک و به بنیاد مستضعفان واگذار تا تکمیل و مورد استفاده ایرانیان قرار گیرد.

در ادامه توضیحات بنیاد مستضعفان در این باره آمده است: زمین باشگاه ایرانیان دبی در سال 1353 هجری شمسی توسط حاکم وقت دبی، برای استفاده اتباع ایرانی و ایرانیان مقیم امارات اهدا شد، همچنین قطعات هم جوار زمین اهدایی، به منظور فعالیت مشابه در اختیار کشور هایی نظیر نروژ، سوئد، هندوستان، سودان، اردن، مصر و پاکستان قرار می گیرد.

طبق اعلام بنیاد مستضعفان، بنیاد به جهت عدم برخورداری از بودجه و اعتبارات دولتی برای انجام ماموریت های خود در بخش اجتماعی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان: واگذاری باشگاه ایرانیان دبی به بنیاد طبق مصوبه هیات وزیران بود

بنیاد مستضعفان: واگذاری باشگاه ایرانیان دبی به بنیاد طبق مصوبه هیات وزیران بود