مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 12:112019-01-14اجتماعي

3.5میلیون ایرانی شاغل درخارج ازکشور فعالیت دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمدرضا خزاعی تصریح کرد: تشکیل اداره کل اتباع از شهریور سال 94 بوده است و این اداره کل در سه بخش شامل بیمه اتباع خارجی، - مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفت:سه ونیم میلیون ایرانی شاغل در خارج از کشور فعالیت دارند که ازاین تعداد 30 هزار نفر بیمه شده هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمدرضا خزاعی تصریح کرد: تشکیل اداره کل اتباع از شهریور سال 94 بوده است و این اداره کل در سه بخش شامل بیمه اتباع خارجی، بیمه ایرانیان خارج از کشور و انجام توافقنامه های دوجانبه وچندجانبه فعالیت می کند؛ و مبنای قانونی بیمه اتباع خارجی ماده 5 قانون تامین اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: 90درصد اتباع خارجی افغانستانی هستند که از این آمار، یک و نیم درصد اتباع خارجی درهرمزگان حضور دارند و شامل 24 هزار و 195 افغانستانی است.

خزاعی ادامه داد: ازسال 54 لغایت 94 تعدادبیمه شدگان خارجی 3 هزار و 300 بوده است، اما با تلاش هایی که انجام گرفته ازسال 94لغایت 97 این تعداد به 43هزار نفررسیده است.

وی گفت: از43هزار نفر بیمه شده اتباع خارجی 75درصد که شامل 32هزار نفر هستند مجرد و فاقد تبعی هستند.

مدیرکل اتباع تامین اجتماعی اظهارداشت: افرادی که که دارای پروانه کارنیستند، ولی دارای اقامت قانونی هستند می توانند از طریق بیمه اختیاری ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3.5میلیون ایرانی شاغل درخارج ازکشور فعالیت دارند

3.5میلیون ایرانی شاغل درخارج ازکشور فعالیت دارند