مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 08:152019-01-14سياسي

عدالت آموزشی پیام نور از برکات انقلاب بوده است


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: بعد از پیروزی انقلاب پیام نور امکان تحصیلات دانشگاهی را برای همه مردمی که به شهرهای بزرگ دسترسی ندارند، - فراهم کرد.

  صفی الله صفایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کشورهایی که به توسعه دست یافتند در تقویت نهادهای علمی تلاش زیادی داشته اند، تأکید کرد: چندسالی است که دانشگاه پیام نور از جنبه آموزش محور به مجموعه ای کارآفرین و توسعه دهنده شرکت های دانش بنیان تبدیل شده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان تصریح کرد: پیام نور باتوجه به گستردگی و پراکندگی در کل کشور و دارا بودن حدود 500 واحد آموزشی، این فرصت را برای همه ایجاد می کند که به طور یکنواخت و عادلانه از آموزش عالی برخوردار شوند.

وی افزود: پیام نور همدان مفتخر است که در این استان، از ابتدای تاسیس تاکنون 41 هزار فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی را در پرونده خود به ثبت برساند.

صفایی تأکید کرد: از آنجایی که هدف اصلی فعالیت های پیام نور به بومی گزینی دانشجویان است، می توان گفت که همه این 41 هزار فارغ التحصیل از استان همدان بودند که اکنون در بدنه مدیریت داخلی استان و کارآفرینی، نقش آفرینی می کنند.

وی عنوان کرد: باتوجه به روند شرایط اجتماعی، پیام نور تلاش کرده با تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، گامی جدید در ارتباط این دونهاد که با آینده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی پیام نور از برکات انقلاب بوده است

عدالت آموزشی پیام نور از برکات انقلاب بوده است