مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 14:002019-01-12سياسي

دشمن تلاش دارد تا نظام را وادار به اصلاح قانون اساسی کند


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن اشکالات موجود در جامعه و کشور را به اشکالات ساختاری مرتبط می کند و تلاش دارد تا نظام را وادار به اصلاح قانون اساسی در ابعاد مختلف آن کند.

- حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار رهبری درخصوص سال 98، اظهار کرد: برنامه ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند در واقع یک برنامه طولانی 30 ساله بود که بعد از جنگ پروژه ای تحت عنوان پروژه 2020 توسط تیم زبده آمریکایی به عنوان دکترین براندازی جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم طراحی و به سه قسمت ده ساله یعنی سال های 78، 88 و 98 تقسیم شد.

وی افزود: بنا شد که در این پروژه چهار نظام سیاسی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را مورد تهاجم قرار دهند و از آن مقطع به بعد این طرح و پروژه اجرا و تا سال 88 دو فتنه آن با همت و هوشیاری ملت یکی در 23 تیر سال 78 و یکی نیز در 9 دی سال 88 خنثی شد.

ترقی بیان کرد: دشمنان برای ادامه این پروژه تا سال 98 چند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که عمده آن در درجه اول نفوذ در دولت، مراکز پژوهشی، استراتژیک علمی و تحقیقاتی و حوزه های اجتماعی و فرهنگی کشور بوده تا بتوانند چند موضوع را دنبال کنند که یکی از این موضوعات جلوگیری از شکل گیری حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه در کشور بوده که برنامه های مفصلی را ذیل آن طراحی کردند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تلاش دارد تا نظام را وادار به اصلاح قانون اساسی کند

دشمن تلاش دارد تا نظام را وادار به اصلاح قانون اساسی کند