مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 08:102019-01-12اقتصادي

حمایت از بخش شیلات سیستان و بلوچستان با اختصاص تسهیلات


مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی مشکلات فعالان شیلاتی استان و رفع موانع تولید در چابهار گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران بخش شیلات سیستان و بلوچستان تا سقف 15 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ 4 درصد وام پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از اداره کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سیستان وبلوچستان، زنگنه افزود: 600 میلیارد تومان اعتبار روستایی برای حمایت از سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده است .

زنگنه با اشاره به اهمیت پرورش ماهی و میگو در قفس، افزود: فعالیت های شیلاتی بعنوان مهمترین فرصت های سرمایه گذاری در استان است که می تواند تولید و اشتغال زیادی را در پی داشته باشد .

عضو هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های صیادی چابهار و کنارک هم با اشاره به کمبود سردخانه در فصل صید، گفت: صیادان منطقه در بازگشت از صید به علت این کمبود با مشکل ذخیرسازی صید روبه رو می شوند .

حلیم افشار همچنین تجمع لای در بنادر صیادی رمین بریس و هفت تیر را از دیگر مشکلات جامعه صیادی این منطقه بیان کرد .

گلشنی مشاور رییس سازمان شیلات کشور در توسعه سواحل مکران و معاون اجرایی طرح پرورش آبزیان دریایی در قفس با بیان اینکه ذخایر آبزی دریا محدود و تعداد صیادان غیرمجاز رو به افزایش است، خواستار حمایت تسهیلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بخش شیلات سیستان و بلوچستان با اختصاص تسهیلات

حمایت از بخش شیلات سیستان و بلوچستان با اختصاص تسهیلات