مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 دی 1397 ساعت 10:312019-01-11دانش

هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی بهمن ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی دارای بالاترین امتیاز بازآموزی است که به همراه نمایشگاه جانبی، - هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی دارای بالاترین امتیاز بازآموزی است که به همراه نمایشگاه جانبی، 4 و 5 اردیبهشت ماه 98 در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

این رویداد که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برگزار خواهد شد از 4 محور اصلی علوم پایه؛ کشاورزی و منابع طبیعی؛ داروسازی، پزشکی و دامپزشکی؛ صنعت و اقتصاد برخوردار است.

در محور علوم پایه به موضوعاتی، چون گیاه شناسی، فیتوشیمی، بیوشیمی، ژنتیک، اثرات بیولوژیک و بیوتکنولوژی پرداخته می شود.

محور کشاورزی و منابع طبیعی شامل موضوعات اکولوژی، فیزیولوژی گیاهی، اهلی کردن و اصلاح، بیوتکنولوژی، کشت و زراعت، فرآوری اولیه پس از برداشت، مکانیزاسیون و تکنولوژی بذر است.

داروسازی، پزشکی و دامپزشکی محور بعدی این رویداد است که طب سنتی، اثرات فارماکولوژیک، اثرات بالینی، فرمولاسیون و کنترل را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی بهمن ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود

هشتمین کنگره ملی گیاهان دارویی بهمن ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود