مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 13:402019-01-09سياسي

روایت آیت الله نوری همدانی از قیام 19 دی مردم قم


آیت الله نوری همدانی در رابطه با اتفاقات 19 دی گفت: مقاله ای از احمد رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات بر ضد امام خمینی (ره) چاپ شد و وقتی این روزنامه به قم رسید، - آیت الله نوری همدانی در رابطه با اتفاقات 19 دی گفت: مقاله ای از احمد رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات بر ضد امام خمینی (ره) چاپ شد و وقتی این روزنامه به قم رسید، ما جمع شده و نمی توانستیم در مقابل توهین به امام ساکت باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز خبرحوزه ، آیت الله نوری همدانی در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، ضمن گرامیداشت حماسه 19 دی، بیان کرد: این روز در تاریخ انقلاب یکی از ایام الله بسیار مهم است که باید گرامی داشته شود.

وی با اشاره به دلایل اتفاقات 19 دی، گفت: در هفدهم دی ماه سال 1356، مقاله ای از احمد رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات بر ضد امام خمینی (ره) چاپ شد و وقتی این روزنامه به قم رسید، ما جمع شده و نمی توانستیم در مقابل توهین به امام ساکت باشیم؛ در ابتدا از اساتید و فضلای درجه یک حوزه دعوت کرده و در منزل ما جمع شدند که در مقابل این مقاله چه کاری باید انجام دهیم؟ که در نهایت تصمیم بر این شد که فردا دروس حوزه را تعطیل کرده و حرکتی را در این راستا انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آیت الله نوری همدانی از قیام 19 دی مردم قم

روایت آیت الله نوری همدانی از قیام 19 دی مردم قم