مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 02:262019-01-08سياسي

ترور دوباره شهید آیت این بار توسط پادوی حلقه انحرافی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، همکار جریان انحرافی که گویا برای دیده شدن در فضای توییتر یا هر انگیزه دیگری اخیراً به ترور شخصیت شهید آیت پرداخته و برای معتبرسازی ادعا، - ادعای همکار حلقه انحرافی درباره شهید حسن آیت کذب محض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، همکار جریان انحرافی که گویا برای دیده شدن در فضای توییتر یا هر انگیزه دیگری اخیراً به ترور شخصیت شهید آیت پرداخته و برای معتبرسازی ادعا، دروغ دیگری را هم به مدیر مسئول کیهان نسبت داده است.

وی ادعا می کند امام پس از بازداشت مظفر بقایی در سال 65 دستور داد از عنوان شهید برای حسن آیت استفاده نشود (!) جالب اینکه پادوی جریان انحرافی، ادعای دروغ خود را به حسین شریعتمداری منتسب کرده است.

این ادعا دروغ محض است.

نشانه روشن هم این است که کیهان در طول سالهای مختلف، یادداشت ها و مقالاتی با مضمون تمجید از روشنگری های شهید آیت منتشر کرده و از او همراه با شهید دیالمه با عنوان دو شهید بصیرت نام برده است.

شهید آیت نقش مهمی در برداشتن نقاب از سیمای منافقین در سال های اول انقلاب داشت و به همین دلیل مغضوب طیف های مختلف نفاق است که این موارد بارها همراه با تقدیر و تجلیل از شهید آیت در کیهان آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دوباره شهید آیت این بار توسط پادوی حلقه انحرافی

ترور دوباره شهید آیت این بار توسط پادوی حلقه انحرافی