مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 15:462019-01-08بين الملل

متجاوزان تاکنون 1924 بار آتش بس در الحدیده را نقض کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد متجاوزان از زمان برقراری توافق آتش بس در الحدیده تا کنون، - یک مقام یمنی موارد نقض آتش بس در الحدیده از سوی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی و مزدورانشان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد متجاوزان از زمان برقراری توافق آتش بس در الحدیده تا کنون، 1924 بار آن را نقض کرده اند.

یحیی سریع در کنفرانس مطبوعاتی که در کنفرانس مطبوعاتی در صنعاء به موارد نقض حقوق بشر در الحدیده و تشدید تجاوزات دشمنان در جبهه های مختلف اشاره می کرد، ویدئویی را در این زمینه پخش کرد که به موارد نقض آتش بس و حملات متجاوزان به برخی مناطق الحدیده اشاره می کرد.

این سخنگو همچنین تصویر هوایی از یک موضع متجاوزان اماراتی نشان داد که توپخانه های سنگین برای گلوله باران مناطق مختلف الحدیده و شهر الدریهمی و منطقه کیلو 16 مستقر شده است.

سریع اظهار داشت کشور های متجاوز طی هفته نخست ژانویه 2019، 162 بار مناطق مختلف یمن را هدف حملات هوایی خود قرار دادند، آن ها همچنین 183 حمله به جبهه های مختلف و 12 تلاش برای نفوذ انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متجاوزان تاکنون 1924 بار آتش بس در الحدیده را نقض کرده اند

متجاوزان تاکنون 1924 بار آتش بس در الحدیده را نقض کرده اند