مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 15:352019-01-08فرهنگي

نمایشگاهی از رد پای اسب در هنرهای ایران


یک پژوهشگر، مجموعه ای از هنرهای صناعی با نقش اسب از شهرهای مختلف ایران جمع آوری کرده که آن را به مدت یک هفته و با عنوان «رد پای اسب در هنرهای صناعی ایران» به نمایش می گذارد.

- یک پژوهشگر، مجموعه ای از هنرهای صناعی با نقش اسب از شهرهای مختلف ایران جمع آوری کرده که آن را به مدت یک هفته و با عنوان رد پای اسب در هنرهای صناعی ایران به نمایش می گذارد.

علی گلشن در گفت وگو با ایسنا، درباره نمایشگاه رد پای اسب در هنرهای صناعی ایران از مجموعه گلشن توضیح داد: این نمایشگاه، بخشی از کلکسیون من است که شامل انواع دستبافته ها، مهرهای قلمکار، قلمزنی، عکس، فیلم و ابزار مربوط به سوارکاری می شود و نقش اسب در آنها وجود دارد.

او که یکی از مدیران موزه عروسک و فرهنگ ایران است، با اعلام اینکه حدود 15 سال زمان برده تا این مجموعه جمع آوری شود، افزود: این آثار از نقاط مختلف ایران و اقوام ترکمن، قشقایی و مهرهای قلمکار استان اصفهان و قلمزنی های قزوین جمع آوری شده است.

این پژوهشگر با بیان اینکه در این نمایشگاه فروش نداریم، اعلام کرد: کلکسیون مفصلی از مهرهای قلمکار، قالیچه های تصویری، کلاه، لباس و عروسک نیز دارم که در قالب مجموعه گلشن نام گذاری شده که به مناسبت های مختلف و تِم های متفاوت به نمایش گذاشته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از رد پای اسب در هنرهای ایران

نمایشگاهی از رد پای اسب در هنرهای ایران