مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 دی 1397 ساعت 12:562019-01-08فرهنگي

قطار موفقیت های «رُما» متوقف نمی شود اعلام نامزدهای «انجمن صنفی نویسندگان آمریکا»


فیلم «رُما» در میان نامزدهای بخش «فیلم نامه غیراقتباسی» در کنار «معاون»، «کلاس هشتم»، «مکانی آرام» و «کتاب سبز» به چشم می خورد.

- وِرایِتی ، فیلم رُما اثر آلفونسو کوارون در میان نامزدهای بخش فیلم نامه غیراقتباسی در کنار معاون کلاس هشتم مکانی آرام و کتاب سبز به چشم می خورد.

در بخش فیلم نامه اقتباسی نیز پلنگ سیاه از رایان کوگلر و جو رابرت کُل و اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند نوشته بَری جنکینز و می توانی مرا ببخشی؟ نوشته نیکول هولوفسنِر و جاش ویتی و تولد یک ستاره اثر بردلی کوپر اریک راث و ویل فِتِر و بلکککلنزمن نوشته چارلی واچل دیوید رابینوویتز کوین ویلمُت و اسپایک لی نامزد شده اند.

برنده های این جایزه در 17 فوریه در مراسمی مشترک و همزمان در ادیسون بالروم نیویورک و هتل بِوِرلی هیلتون کالیفرنیا اعلام خواهند شد.

انجمن صنفی نویسندگان به 63 فیلم نامه غیراقتباسی و 60 فیلم نامه اقتباسی رای دادند.

فیلم نامه هایی چون سوگلی ببخشید مزاحم شدیم جزیره سگ ها ارثیه ردی بجا نگذار مرگ استالین و شگفت انگیزان2 واجد شرایط انجمن صنفی نویسندگان نبودند.

در ادامه فهرست نامزدهای فیلم های بلند و نیز بازی های ویدیویی آمده است ضمن اینکه نامزدهای بخش تولیدات تلویزیونی در ماه دسامبر اعلام خواهد شد: فیلم نامه غیراقتباسی کلاس هشتم نوشته بو بورن هام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار موفقیت های «رُما» متوقف نمی شود اعلام نامزدهای «انجمن صنفی نویسندگان آمریکا»

قطار موفقیت های «رُما» متوقف نمی شود اعلام نامزدهای «انجمن صنفی نویسندگان آمریکا»