مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 16:112019-01-07دانش

ساعت سالن مطالعه دانشگاه مراغه افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امتحانات ترم پاییزه دانشجویان دانشگاه مراغه از تاریخ 15 دی تا 27 دی در سالن امتحانات دانشکده کشاورزی، - رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه مراغه گفت: با توجه به نیاز دانشجویان برای مطالعه در محیطی آرام، ساعت کتابخانه دانشگاه مراغه از 16 به 20 افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امتحانات ترم پاییزه دانشجویان دانشگاه مراغه از تاریخ 15 دی تا 27 دی در سالن امتحانات دانشکده کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی برگزار می شود.

جانمحمدی، مدیر آموزش دانشگاه مراغه گفت: پیش از شروع امتحانات با هماهنگی های انجام گرفته با دانشکده ها سعی شد تا هر دانشکده یک کلاس به عنوان اتاق مطالعه برای دانشجویان اختصاص دهد، همچنین در شورای آموزشی مقدور شد، تمامی اساتید در جلسه امتحانی درس خود حاضر باشند و به سوالات دانشجویان در زمان برگزاری امتحان، پاسخ دهند.

جانمحمدی تصریح کرد: سیاست دانشگاه به گونه ای است که از جلسه امتحانی به عنوان یکی از جلسات تقویم آموزشی در نظر گرفته شود و تمامی اساتید در اتاق خود و دانشکده مربوطه حضور داشته باشند تا سوالات و اشکالات احتمالی دانشجویان را رفع رجوع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت سالن مطالعه دانشگاه مراغه افزایش یافت

ساعت سالن مطالعه دانشگاه مراغه افزایش یافت