مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 15:502019-01-07سياسي

به استقلال و نداشتن وابستگی خود افتخار می کنیم


دریادار محمد سالم فرمانده ناوگروه صلح و دوستی پاکستان با فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در این دیدار دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه مناسبات نظامی بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان باعث افزایش حسن هم جواری و تقویت همکاری های دوکشور به خصوص نیروهای دریایی دوکشور خواهد شد.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اشتراک دو کشور گفت: دریایی بودن دو کشور، زبان مشترک، تشابهات دینی و مذهبی و زبان و فرهنگ مشترک باعث نزدیکی و تقویت روابط دو کشور خواهد شد.

دریادار دوم مجتبی محمدی گفت: راهبرد نیروی دریایی راهبردی ارتش، تقویت حسن هم جواری با تمام همسایگان و نشان دادن این موضوع در برقراری امنیت منطقه و اقیانوس هند توسط کشورهای دریایی منطقه و بدون حضور کشورهای فرامنطقه ای است که تجلی این مفهوم در اجلاس آیونز در ماه آینده در بندرعباس خواهد بود که در نظر است یک رزمایش مشترک توسط کشورهای عضو اجلاس آیونز نیز برگزار شود.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران افزود: ما کشوری هستیم که به استقلال و نداشتن وابستگی خود افتخار می کنیم که اوج این استقلا ما در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به استقلال و نداشتن وابستگی خود افتخار می کنیم

به استقلال و نداشتن وابستگی خود افتخار می کنیم