مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 13:162019-01-07دانش

ایمن سازی معابر اصلی واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پس از بررسی های کارشناسی توسط مدیریت امور عمران و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، - فرایند ایمن سازی معابر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل در فاز نخست آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پس از بررسی های کارشناسی توسط مدیریت امور عمران و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، کارشناسان پلیس راهور و متخصصان ایمنی معابر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، فرآیند ایمن سازی معابر واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل در فاز نخست آغاز شد.

با بازنگری معابر تردد وسایل نقلیه در واحد علوم و تحقیقات، با توجه به شیب، تعداد قوس ها و ترکیب تردد خودروهای سبک و سنگین در این واحد دانشگاهی، ایمن سازی معابر به طول دو هزار و 200 متر به صورت ترکیبی از گاردیل و دیواره بتنی تعیین و آغاز شد.

در فاز نخست برای ایمن سازی معابر اقدام به نصب گاردیل شده است و در فاز دوم باتوجه به شرایط اقیلمی واحد علوم و تحقیقات، دیواره های بتنی مسلح ریشه دار یا سازه های بتنی پیش ساخته با فاصله 40 سانتی متری از گاردریل اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی معابر اصلی واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل آغاز شد

ایمن سازی معابر اصلی واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل آغاز شد