مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 12:252019-01-07سياسي

وزیر دفاع: غرب دیگر محور امنیت سازی در منطقه نیست


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز دوران هژمونی و تسلط غرب به پایان رسیده است و آنها باید به خواست ملت های منطقه تن دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح دوشنبه در همایش بین المللی دفاع و امنیت در غرب آسیا با بیان اینکه این منطقه پس از جنگ دوم جهانی زیارتگاه اردوگاه شرق و غرب شد و ایجاد رژیم صهیونیستی مانند یک دمل چرکین در ذهن ملت های منطقه مانده است خاطرنشان کرد: مرور تحولات امنیتی غرب آسیا به ما می آموزد که حرص و طمع استکباری غرب از اندیشه منفعت طلبی ناشی شده است.

پس از فروپاشی شوروی این منطقه محلی برای اهداف جاهلانه آمریکا شد؛ با همه این تاریخ دردناک٬ وضعیت کنونی حکایت از آن دارد که منطقه ما هنوز روی آرامش به خود ندیده و در همه تحولات پای آمریکا و غرب در میان بوده است.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی منطقه شرایط حساسی دارد؛ البته در منطقه با ثبات فاصله چندانی نداریم و مردم منطقه ما برنده و پیروز واقعی این جریان خواهند بود.

نظم جدید در غرب آسیا تفاوت جدی با نظم بازیگران قبلی خواهد داشت و نظم جدید استکبار ستیز و بومی خواهد بود.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نظم غربی و حاکم کردن دیکتاتورها به پایان رسیده است تاکید کرد: مقاوت ملت های ایران، سوریه، عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: غرب دیگر محور امنیت سازی در منطقه نیست

وزیر دفاع: غرب دیگر محور امنیت سازی در منطقه نیست