مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 12:002019-01-07فرهنگي

«جانی دوباره» به فلز در یک نمایشگاه


ثریا محمدی آثار قلمزنی روی مس خود را به سبک جدیدی با عنوان «جانی دوباره» به مدت چهار روز در گالری مس نگار به نمایش می گذارد.

- ثریا محمدی آثار قلمزنی روی مس خود را به سبک جدیدی با عنوان جانی دوباره به مدت چهار روز در گالری مس نگار به نمایش می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گالری مس نگار، ثریا محمدی درباره این نمایشگاه می گوید: در طول تاریخ تزیین همواره جایگاه ویژه ای داشته است چه به صورت زیور برای زن و مرد و یا حتی به شکل لوازم کاربردی روزمره.

یکی از نخستین دلایل پیدایش هنر، تمایل ذاتی انسان به زیباتر کردن خود و زندگی اطرافش بوده است.

درباره دوران باستان و پس از آن تحقیقات بسیاری صورت گرفته ولی دوران قبل از آن به ویژه هزاره اول قبل از میلاد دوره تاریک و مهجور تاریخ کشورمان است.

این مهم دلیلی شد تا پس از سال ها تحقیق نظری در مقطع دکتری، نتایج آن در قالب کتابی مجزا در مورد اقوامی که در این بازه زمانی وارد ایران شده و سکنی گزیدند و آثار قلمزنی، جواهر سازی و فلزکاری قابل توجهی بر جای گذاشتند، ارائه شود.

او ادامه می دهد: سکاها که آریایی نژاد بوده و اقوام لرستان با مفرغ های بی نظیرشان دو قومی بودند که مورد بررسی دقیق قرار گرفته و نهایتاً مشخص شد که این اقوام با سبک جانوری و انتزاعی شگفت انگیزشان علاوه بر تأثیر و تأثر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جانی دوباره» به فلز در یک نمایشگاه

«جانی دوباره» به فلز در یک نمایشگاه