مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 10:502019-01-07فرهنگي

ناکامان گلدن گلوب 2019


برندگان جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب 2019 در حالی اعلام شد که چند فیلم پرامید یا دست خالی مراسم را ترک کردند و یا به کسب حداقل جوایز بسنده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ستاره ای متولد شده است با بازی بردلی کوپر و لیدی گاگا ، یکی از مهم ترین فیلم های فصل جوایز سینمایی است که در گیشه به فروش 390 میلیون دلاری دست یافته است و پیش بینی می شد در بخش بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین فیلم درام موفق به کسب جایزه گلدن گلوب شود اما اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تنها این فیلم را که نامزد بهترین کارگردانی (بردلی کوپر) نیز بود، شایسته دریافت جایزه بهترین ترانه دانستند.

ستاره ای متولد شده است اما فیلم معاون با بازی آدام مک کی که با نامزدی در شش بخش پیشتاز نامزدهای هفتادوششمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب بود نیز مراسم این رویداد سینمایی را تنها با کسب یک جایزه برای کریستین بیل برای بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی یا موزیکال ترک کرد.

فیلم معاون دو فیلم محبوب و بازگشت مری پاپینز نیز در کنار ستاره ای متولد شده است با پنج نامزدی قدم به جوایز گلدن گلوب گذاشته بودند اما فیلم محبوب ؛ تنها یک جایزه برای اولیویا کولمن به عنوان بهترین بازیگر زن فیلم کمدی یا موزیکال به ارمغان آورد و بازگشت مری پاپینز موفق به کسب حتی یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامان گلدن گلوب 2019

ناکامان گلدن گلوب 2019