مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 09:502019-01-07سياسي

پیش بینی دوره «سربازان امید» برای جلوگیری از اعتیاد و خودکشی


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان، گفت: به منظور جلوگیری از دو معضل اعتیاد و خودکشی دو دوره «سربازان امید» برای سربازان تمامی نیروهای مسلح در دو حوزه برگزار شده است.

- پیش بینی دوره سربازان امید برای جلوگیری از اعتیاد و خودکشی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان، گفت: به منظور جلوگیری از دو معضل اعتیاد و خودکشی دو دوره سربازان امید برای سربازان تمامی نیروهای مسلح در دو حوزه برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن دارایی در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار کرد: دستگاه قضایی علاوه بر کارکرد قضایی خود در برخورد با معتادین مواد مخدر، همگام و پیش رو در برنامه های فرهنگی در این حوزه فعالیت دارد و در کنار کار قضایی خلا بحث های فرهنگی و اجتماعی را به عنوان یکی از دغدغه ها در این حوزه احساس می کنیم.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از دو معضل اعتیاد و خودکشی دو دوره سربازان امید برای سربازان تمامی نیروهای مسلح در دو حوزه برگزار شده است.

معاون رییس کل دادگستری لرستان همچنین با اشاره به همکاری دستگاه قضایی استان در اجرای طرح نماد با آموزش و پرورش، عنوان کرد: همچنین ایجاد سامانه سجام یا سامانه جامع اطلاعات مردمی در تمام استان ها از سوی قوه قضاییه در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی دوره «سربازان امید» برای جلوگیری از اعتیاد و خودکشی

پیش بینی دوره «سربازان امید» برای جلوگیری از اعتیاد و خودکشی