مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 10:402019-01-06فرهنگي

«دنگ و فنگ روزگار» به مهدی امینی خواه رسید


مجموعه طنز «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی با اضافه شدن مهدی امینی خواه به تصویربرداری خود در محله طرشت تهران ادامه می دهد.

- مجموعه طنز دنگ و فنگ روزگار به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی با اضافه شدن مهدی امینی خواه به تصویربرداری خود در محله طرشت تهران ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیما فیلم، این مجموعه تاکنون بیش از 35 درصد از مراحل تصویربرداری خود را پشت سر گذاشته و بعد از لوکیشن مغازه فریدون (غلامرضا نیکخواه آزاد) در منطقه طرشت گروه برای ادامه تصویربرداری به خانه ای در سعادت آباد خواهند رفت.

ایفای نقش های محوری این مجموعه بر عهده سیروس گرجستانی و محمد نادری است؛ دو دوستی که طی شراکت دچار مشکلاتی می شوند و ناچار هستند طی سال ها این مشکلات را پنهان کنند.

همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف طنز می شود.

دنگ و فنگ روزگار سریالی اپیزودیک است که در کنار آن یک داستان محوری و اصلی روایت می شود.

هر هفته یک قصه جدید شروع شده و با پایان هفته به اتمام می رسد به این ترتیب این مجموعه 30 قسمتی تقریبا 5 فصل 6 قسمتی را دربرمی گیرد.

پیش بینی می شود تصویربرداری این مجموعه که اوایل آبان ماه کلید خورده تا پایان سال به اتمام برسد و در سال 98 از شبکه یک سیما روانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دنگ و فنگ روزگار» به مهدی امینی خواه رسید

«دنگ و فنگ روزگار» به مهدی امینی خواه رسید