مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 09:102019-01-06فرهنگي

توضیح دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در مورد مصائب شیرین


سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر پیرو گفت وگوی علیرضا داودنژاد توضیحاتی را به شرح زیر در اختیار ایسنا قرار داد.

- مبنای ارتباط و مراودات برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر بر اساس همدلی و تعامل شکل گرفته و می گیرد و یقیناً اعتبار بزرگترین و مهمترین رویداد فرهنگی، هنری و سینمایی میهن مان به خاطر حضور فیلمسازان معتبر و ارزشمند کشورمان است.

به همین دلیل تمامی تلاش دست اندرکاران این رویداد، ایجاد ارتباط تنگاتنگ با فیلمسازان محترم برای حضور هر چه پربارتر آثارشان در جشنواره است.

آیین نامه و فراخوان جشنواره شامل مقررات و زمان بندی در همه رسانه ها مکتوب و مجازی منتشر شد و اکثر قریب به اتفاق سینماگران، آثار خود را چه به صورت کامل و چه در مراحل مختلف پس از تولید یا حتی بخش هایی تدوین شده از فیلم در حال فیلمبرداری را به دبیرخانه ارائه نمودند.

طی تماس تلفنی، آقای داودنژاد فرمودند گرفتار تولید هستند و اعلام کردند مایل هستند فیلم را به جشنواره ارائه دهند و دبیرخانه نیز نام این فیلم را در فهرست متقاضیان حضور در جشنواره به هیات انتخاب ارائه کرد.

طی تماس تلفنی به آقای داودنژاد زمان بندی و آخرین مهلت بازبینی توسط هیات انتخاب را به اطلاع ایشان رساندم و چند روز مانده به پایان کار هیات انتخاب، در آخرین تماس تلفنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در مورد مصائب شیرین

توضیح دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در مورد مصائب شیرین