مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 01:402019-01-05ورزشي

کیاقدمی: اتفاقی رکورد جهان را نزدم


وزنه بردار ملی پوش کرمانشاهی که در مسابقات انتخابی استان جهت حضور در قهرمانی کشور رکورد دو ضرب جهان را به طور غیررسمی شکسته، گفت: برای ثبت رکورد جدید دوضرب جهان تمرین کردم، - اما باید توجه داشت که شرایط مسابقات رسمی برای رکوردزنی متفاوت است و نباید انتظار داشت در این مسابقات نیز همانند مسابقات غیررسمی ظاهر شوم.

کیاقدمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند روز پیش از برگزاری مسابقات انتخابی استان در تمریناتم وزنه 240 کیلوگرم را که رکورد جهان و در اختیار مارتیروسیان ارمنی بود را چندبار امتحان کردم و در نهایت موفق شدم آن را بالای سر ببرم که البته هیچ چیز اتفاقی نبود.

این وزنه بردار دسته 109 کیلوگرم ادامه داد: در روز مسابقه نیز با توجه به آمادگی بدنی که داشتم و فراهم شدن زمینه، وزنه 241 را امتحان کردم و توانستم رکوردشکنی کنم.

وی تاکیدکرد: بسیاری از علاقه مندان، ورزشکاران و مردم از این اتفاق خوشحال شدند و اکنون انتظارها از من بالا رفته، اما نباید فراموش کرد که شرایط مسابقات رسمی با مسابقات غیررسمی کاملا متفاوت است.

قدمی افزود: در مسابقات انتخابی استان بدون استرس، با زمان کافی و بدون آنکه جنبه رقابتی شدیدی باشد این وزنه را بالای سر بردم، درحالیکه در مسابقات رسمی و جهانی با رقبای سرسختی که همه مدعی هستند روبرو خواهم شد که این مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیاقدمی: اتفاقی رکورد جهان را نزدم

کیاقدمی: اتفاقی رکورد جهان را نزدم