مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 15:212019-01-05ورزشي

خیابان ورزش با هدف احیای بازیهای قدیمی در منطقه 7 برگزار شد


ورزشی خیابان ورزش با هدف احیای بازی های قدیمی این هفته به میزبانی منطقه 7 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ​جمعه هفته گذشته میدان شهید قندی حدفاصل سهروردی تا شریعتی(منطقه7) در دست کودکان و خانواده هایشان بود تا درکنار هم تفریح کنند.

خیابان ورزش منطقه 7 در یک صبح سرد زمستانی با حضور صدها خانواده تهرانی با محوریت بازی های بومی – محلی و با ارایه رشته های ورزشی تنیس روی میز فوتبال دستی بازی های بنری و .

  صبح روز جمعه 14 دی ماه به اجرا در آمد.

حاجوی شهردار منطقه 7 با بیان اینکه تلاش  می شود تا ورزش همگانی یکی از اقدامات روزمره شهروندان پایتخت شود، افزود:  استقبال ساکنان منطقه 7 از این برنامه در یک صبح برفی نشان دهنده آن است که شهروندان به ورزش و تفریح نیاز دارند.

وی ادامه داد: هر روز در سطح منطقه ایستگاه های فعالیت بدنی دایر است و بانوان و آقایان تحت نظر مربی کارآزموده ورزش می کنند.

حاجوی در پایان از ارتقای سرانه ورزشی و فضای سبز در این منطقه خبر داد و افتتاح یک مجموعه ورزشی در این منطقه را به ساکنان منطقه 7 نوید داد.

  سرپرست سازمان ورزش شهرداری در حاشیه خیابان ورزش گفت: برآنیم تا با اجرای این برنامه و احیای بازی های خیابانی با محوریت بازی های بومی – محلی برای تمامی سنین بتوانیم کاری کنیم که در آینده نزدیک شهروندان به صورت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان ورزش با هدف احیای بازیهای قدیمی در منطقه 7 برگزار شد

خیابان ورزش با هدف احیای بازیهای قدیمی در منطقه 7 برگزار شد