مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 15:162019-01-05بين الملل

قزاقستان مجوز آموزش نیروهای حافظ صلح سازمان ملل را به دست آورد


مؤسسه آموزشی «همکاری برای صلح» قزاقستان با دریافت گواهینامه های سازمان ملل، حق آموزش نیروهای حافظ صلح برای شرکت در عملیات های بین المللی را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مؤسسه آموزشی همکاری برای صلح قزاقستان با دریافت گواهینامه های سازمان ملل، حق آموزش نیروهای حافظ صلح برای شرکت در عملیات های بین المللی را به دست آورد.

اسناد مربوط به انطباق دوره های آموزشی حفاظت از مردم غیر نظامی و افسران ستادی سازمان ملل با استانداردهای این سازمان که از سوی مربیان قزاق تدوین و در پایگاه کازسنت تدریس می شوند، توسط ژآن پییر لاکرئوا معاون دبیر کل سازمان ملل در امور عملیات حفظ صلح این سازمان به امضا رسید.

پیش از صدور گواهینامه های مرتبط روش های آموزش نیروهای حافظ صلح در قزاقستان مورد بررسی و همچنین سعید تفید رییس دپارتمان سازمان ملل در امور عملیات حفظ صلح در دسامبر سال 2018 میلادی به آلماتی سفر کرد.

وی ضمن سفر به قزاقستان پایه های مادی و فنی موسسه آموزشی کازسنت و سطح آمادگی مربیان را بررسی و محتوا و انطباق برنامه های آموزشی با استانداردهای سازمان ملل را ارزیابی کرد.

کازسنت تنها موسسه آموزشی منطقه است که عضو انجمن بین المللی مراکز مربوط به آموزش نیروهای حافظ صلح می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزاقستان مجوز آموزش نیروهای حافظ صلح سازمان ملل را به دست آورد

قزاقستان مجوز آموزش نیروهای حافظ صلح سازمان ملل را به دست آورد