مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 دی 1397 ساعت 09:552019-01-04سياسي

تکذیب ارتباط بوی نامطبوع با فاضلاب پلاسکو /آخرین وضعیت ساخت پلاسکوی 20 طبقه


شهردار منطقه 12 تهران در مورد آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو توضیحاتی ارائه کرد و ارتباط بوی نامطبوع روز چهارشنبه تهران با ساختمان پلاسکو تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی سعادتی صبح امروز در حاشیه تهرانگردی مسجدجامعی، در مورد انتشار اخباری در خصوص ارتباط انبار پلاسکو پلاسکو با انتشار بوی نامطبوع در تهران در روز چهار شنبه، گفت: انبار فاضلاب پلاسکو روز گذشته حوالی ساعت 17 در حین عملیات عمرانی گشوده شد و انتشار بوی نامطبوع در روز چهارشنبه ارتباطی به بازشدن انبار فاضلاب پلاسکو در روز پنجشنبه ندارد.

وی با بیان اینکه در 10 الی 12 سال ابتدای فعالیت پلاسکو فاضلاب این مجموعه به داخل این انبار می رفت و با پر شدن آن، فاضلاب به کانالهای دیگر سوق داده شد.

گفت: ضمن حجم گاز متان در انبار چاه فاضلاب یک ساختمان آن قدر نیست که کل تهران فرا بگیرد.

آخرین وضعیت ساخت پلاسکو 20 طبقه سعادتی در مورد آخرین وضعیت ساخت پلاسکو گفت: براساس مصوبه کمیسیون ماده 5 مقرر شد که 15 طبقه بر روی هم کف و 5 طبقه به صورت منفی ساخته شود که دستور نقشه صادر شده است و باید بنیاد مستضعفان نقشه های خود را به شهرداری تهران ارائه کند تا بررسی سازمان های ذیربط همچون آتش نشانی و سازمان نظام مهندسی آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ارتباط بوی نامطبوع با فاضلاب پلاسکو /آخرین وضعیت ساخت پلاسکوی 20 طبقه

تکذیب ارتباط بوی نامطبوع با فاضلاب پلاسکو /آخرین وضعیت ساخت پلاسکوی 20 طبقه