مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 دی 1397 ساعت 16:562019-01-03اقتصادي

ذخایر 200 میلیون تنی زغا ل سنگ در کرمان/ ترکیه متقاضی خرید زغال کرمان است


مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان گفت: ذخایر زغا ل سنگ استان نزدیک به 200 میلیون تن است و صادرات تنها یک اهرم فشار بوده و ما تا جایی که امکان داشته باشد با شرکت های داخلی همکاری خود را ادامه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سامان مرتاض در جمع خبرنگاران از رشد 8 درصدی افزایش تولید کنسانتره در سال 97 در شرکت زغال سنگ کرمان خبر داد و اظهار داشت: اگر بیمه تکمیلی نداشته باشیم، مشکلات زیادی برای کارگران پیش می آید، با اقداماتی که صورت گرفت، این وضع را سامان بخشیدیم.

وی با پرداختن به این موضوع که مشکلات سابق تا حدود زیادی حل شده و برخی از آنان نیز در مراحل پایانی قرار دارند، عنوان کرد: شرکت زغال سنگ کرمان 12 چاه داشت که برای سالیان طولانی پروانه آنان تمدید نشده حتی توقیف و برخی از آنان نیز در مرحله پلمب قرار داشت، اما پروانه ها مجددأ احیاء شده است.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان از بدهکاری 2 میلیاردی شرکت زغال سنگ به شرکت آب منطقه ای پرده برداشت و با تاکید بر اینکه توانستیم بخش عمده این بدهی را پرداخت کنیم، گفت: بدهی ما به شرکت آب منطقه ای تقریبأ رو به پایان است.

مرتاض با انتقاد از اینکه پروانه بهره برداری معادن ما به دلایل نامعلومی تمدید نشده بود، ابراز داشت: علاوه بر اینکه توانستیم این مشکل را حل کنیم، یک پروانه جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر 200 میلیون تنی زغا ل سنگ در کرمان/ ترکیه متقاضی خرید زغال کرمان است

ذخایر 200 میلیون تنی زغا ل سنگ در کرمان/ ترکیه متقاضی خرید زغال کرمان است