مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 11:112019-01-02دانش

رقابت 3 دقیقه ای دانشجویان برای دفاع از پایان نامه در همدان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه عزیزی هرمز، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان در مسابقه دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی گفت: - مرحله استانی سومین دوره مسابقه دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی با شناخت نفرات برتر در همدان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه عزیزی هرمز، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان در مسابقه دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی گفت: این مسابقه جذاب با هدف تقویت اعتماد به نفس، مهارت های ارتباطی، استفاده از زبان بدن و مهارت تبدیل ایده به ثروت در بین دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار می شود.

فاطمه عزیزی هرمز با بیان اینکه این مسابقه دومین سال است که در همدان برگزار می شود، افزود: میزبانی اختتامیه مرحله کشوری دومین دوره مسابقه دفاع 3 دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی بر عهده همدان قرار گرفت که در نهایت یکی از دانشجویان این استان حائز رتبه سوم کشوری شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: در این مسابقه 9 نفر از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های مختلف استان شرکت داشتند.

در این مسابقه محبوبه رویین تن، ندا لطیفی و شیما کاکاوند توسط تیم 4 نفره هیئت داوران به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 3 دقیقه ای دانشجویان برای دفاع از پایان نامه در همدان برگزار شد

رقابت 3 دقیقه ای دانشجویان برای دفاع از پایان نامه در همدان برگزار شد