مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 08:062019-01-02اقتصادي

محمدی فر: سال آینده دانشگاه بوعلی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد/ آسیب تورم به پژوهش


یعقوب محمدی فر، رییس دانشگاه بوعلی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نسبت به وضعیت بودجه سال آینده این دانشگاه ابراز نگرانی کرد و گفت: - رییس دانشگاه بوعلی گفت: با توجه به اینکه بیشتر لوازم آزمایشگاهی، وارداتی هستند، امسال پایه هزینه برای پژوهش در دانشگاه افزایش یافت.

یعقوب محمدی فر، رییس دانشگاه بوعلی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نسبت به وضعیت بودجه سال آینده این دانشگاه ابراز نگرانی کرد و گفت: معتقدم بودجه دانشگاه ها و از جمله دانشگاه ما مشکل دارد و با این وضعیت تورم، امسال با دشواری روبه رو هستیم و در سال آینده هم مشکلات جدی در دانشگاه خواهیم داشت.

محمدی فر با بیان اینکه ردیف بودجه دانشگاه در حوزه های مختلف تقسیم می شود، افزود: دانشگاه ها مکلف هستند حداقل 15 درصد بودجه مصوب را در پژوهش هزینه کنند و حدود 10 تا 12 درصد در بخش رفاهی و دانشجویی و بخش عمده ای از بودجه دانشگاه نیز هزینه حقوق و مزایای کارکنان و هزینه های جاری می شود.

رییس دانشگاه بوعلی همدان با اشاره به اینکه در همه دستگاه های دولتی ابتدا حقوق و دستمزد کارکنان کنار گذاشته می شود، افزود: امسال ما برای بودجه پژوهش نتوانستیم به کف 15 درصد برسیم و تنها 11 درصد از بودجه خود برای پژوهش کنار گذاشته ایم که همین باعث می شود که پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی فر: سال آینده دانشگاه بوعلی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد/ آسیب تورم به پژوهش

محمدی فر: سال آینده دانشگاه بوعلی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد/ آسیب تورم به پژوهش