مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 دی 1397 ساعت 12:102019-01-01بين الملل

سفر نتانیاهو به برزیل با اعتراضات و خشم مردمی همراه شد


به رغم استقبال گرم مسؤولان برزیلی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صدها تن از گردشگران و شهروندان برزیلی تحت تدابیر شدید امنیتی و سردادن شعارها و بوق های ممتد خودروهای خود مانع از بازدید وی از تندیس مسیح شدند.

- به رغم استقبال گرم مسؤولان برزیلی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صدها تن از گردشگران و شهروندان برزیلی تحت تدابیر شدید امنیتی و سردادن شعارها و بوق های ممتد خودروهای خود مانع از بازدید وی از "تندیس مسیح" شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط ، در حالیکه نخست وزیر رژیم صهونیستی با استقبال گرم رییس جمهوری منتخب برزیل و مقامات دولتش روبه رو شده صدها تن از گردشگران و شهروندان برزیلی در قالب اعتراضاتی مردمی و تحت تدابیر شدید امنیتی مانع از بازدید نتانیاهو از تندیس مشهور مسیح در ریو دو ژانیرو شدند و وی را مجبور کردند در خودروی خود بماند و نتواند از این تندیس بازدید کند.

این در حالی است که منابع اعلام کردند که مسؤولان برزیلی در ابراز علاقه و محبت شان به نتانیاهو از حد لازم فراتر رفتند و تمبری با تصویر وی به او تقدیم و از تشکیل دولت اسراییل ابراز خرسندی کرده و گفتند، قدس را به عنوان پایتخت اسراییل به رسمیت می شناسند و این مسأله زمان زیادی نمی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نتانیاهو به برزیل با اعتراضات و خشم مردمی همراه شد

سفر نتانیاهو به برزیل با اعتراضات و خشم مردمی همراه شد