مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 12:502018-12-31اقتصادي

تشریح دلایل عقب ماندگی 10 ماه حقوق کارگران شهرداری میاندوآب


حقوق معوقه کارکنان شهرداری مربوط به پیمانکاران قبلی است که با شهرداران گذشته قرارداد بسته بودند و زمانی که بنده شهرداری را تحویل گرفتم بیش از 10 ماه حقوق این کارکنان عقب افتاده بود و ما پیمانکار قبلی را خلع ید کردیم.

- شهردار میاندوآب گفت: حقوق معوقه کارکنان شهرداری مربوط به پیمانکاران قبلی است که با شهرداران گذشته قرارداد بسته بودند و زمانی که بنده شهرداری را تحویل گرفتم بیش از 10 ماه حقوق این کارکنان عقب افتاده بود و ما پیمانکار قبلی را خلع ید کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول ملکی، شهردار میاندوآب نیز در این جلسه گفت: با برگزاری 3 مرحله مناقصه با پیمانکار جدیدی قرارداد بسته شده و تلاش می کنیم به زودی مشکل این کارکنان هم حل شود.

وی به جذب نیروی جدید در شهرداری اشاره کرد و گفت: از آذر سال گذشته یک نفر هم در بدنه شهرداری بکار گرفته نشده و اسناد هم در کارگزینی شهرداری موجود است.

میزان عوارض اخذ شده توسط شهرداری بر اساس قانون شهرداری های سراسر کشور و با اعمال تمام مصوبات شورای شهر انجام می شود و هیچ هزینه اضافی از شهروندان گرفته نشده است.

مهدی قهرمانی، فرماندار میاندوآب در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر میاندوآب گفت: چنانچه شهرداری از طریق پیمانکار حق و حقوق کارکنان شرکتی را پرداخت می کند باید به حسن انجام تعهدات پیمانکار نظارت کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دلایل عقب ماندگی 10 ماه حقوق کارگران شهرداری میاندوآب

تشریح دلایل عقب ماندگی 10 ماه حقوق کارگران شهرداری میاندوآب