مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 12:452018-12-30فرهنگي

سازمان بیمه سلامت پیگیر وضعیت درمانی حسین محب اهری


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: طی صحبت های انجام شده با آقای محب اهری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، وضعیت درمانی و بیمه ای وی پیگیری می شود و سازمان بیمه سلامت در تمام مراحل درمانی این بازیگر ارزشمند در کنار وی حضور دارد.

- سازمان بیمه سلامت پیگیر وضعیت درمانی "حسین محب اهری" مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: طی صحبت های انجام شده با آقای محب اهری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، وضعیت درمانی و بیمه ای وی پیگیری می شود و سازمان بیمه سلامت در تمام مراحل درمانی این بازیگر ارزشمند در کنار وی حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هاشمی درباره وضعیت درمانی حسین محب اهری افزود: ضمن گفت و گو با آقای محب اهری و خانواده وی در جریان روند درمانی این بازیگر قرار گرفتیم و وضعیت بیمه او را نیز پیگیری کردیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی ادامه داد: امیدواریم شرایط درمانی او به بهترین شکل ادامه پیدا کرده و بهبودی حاصل شود.

هاشمی بیان کرد: سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان حامی بیمه شدگان در شرایط دشوار بیماری در کنار تمام بیمه شدگان سازمان قرار دارد و آقای محب اهری نیز به عنوان یکی از بیمه شدگان این سازمان و خاطرات ارزشمندی که برای همه مردم ایران ثبت کرده مورد حمایت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بیمه سلامت پیگیر وضعیت درمانی حسین محب اهری

سازمان بیمه سلامت پیگیر وضعیت درمانی حسین محب اهری