موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 15:002018-12-29بين الملل

هشدار روسیه به شهروندانش در مصر


وزارت خارج روسیه به شهروندانش در مصر هشدار داد که از مناطقی که خطرات تروریستی در آن زیاد است، اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه مصر پس از حمله تروریستی اخیر در مصر که اتوبوس توریست ها را هدف قرار داد و منجر به کشته و مجروح شدن چندین گردشگر خارجی (ویتنامی) شد، به شهروندانش در مصر هشدار داد که هوشیار باشند و از مناطقی که خطرات تروریستی در آن زیاد است، اجتناب کنند.

وزارت خارجه روسیه به خانواده قربانبان انفجار تروریستی که عصر جمعه در مصر رخ داد، تسلیت گفت و برای زخمی شدگان بهبودی هرچه سریعتر را آرزو کرد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: ما همواره هرگونه اقدامات تروریستی را قاطعانه محکوم و بر موضعمان در این خصوص تاکید می کنیم.

ما بر همبستگی مان با تلاش های رهبری به خاطر برقراری ثبات تاکید و از تمامی گام های قاطعانه برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی حمایت می کنیم.

پیشتر منابعی در مصر از انفجار بمبی بر سر راه اتوبوس حامل گردشگران ویتنامی در نزدیکی اهرام ثلاثه مصر که دست کم سه کشته و 11 زخمی بر جای گذاشت، خبر دادند.

بر اساس گزارش وزارت کشور مصر، این بمب داخل دیواری نزدیکی اهرام ثلاثه کار گذاشته شده بود که انفجار آن به کشته شدن دو گردشگر ویتنامی و راهنمای مصری تور انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه به شهروندانش در مصر

هشدار روسیه به شهروندانش در مصر